onsdag 30 januari 2013

~ Vecka 4 ~

Vecka 4 bjöd på riktig kyla, i fredags morse var det -15 grader. Burr!! Det positiva är att det blir väldigt vackert ute när solen skiner :-)

Ny washitejp och gamla siffror.

Gamla härliga blommor.

Det härliga underlägget har jag fått av Anna/Alsjöholm, och har funderat många år nu på hur jag på bästa sätt ska använda det. Äntligen :-)

Mönstrade papper ihop med en gammal förpackning.
Material
Mönstrat papper: Crate Paper, Emma´s Shoppe
Canvastag: YouDo
Die: Spellbinders Nestabilites: Lacey Squares
Blommor: Prima
Thickers: American Crafts, Giggles
Siffrorna: LilyBeeDesign, ABC Stickers
Washitjep: Tim Holtz
Stämplar: Making Memories magnetstämplar & Kaisercraft Clearstamp "Grid"
Övrigt: halvpärlor, band, underlägg & förpackning
DistressInk: Worn Lipstick

1 kommentar:

Susanne sa...

Heeeeej
Nu är jag hemma igen....efter en underbar semester :)
Du får mig att längta efter våren med din underbart färgglada layout. Önskar att jag kan sätta ihop bilder så snyggt som du kan. Gäller ju att kunna ta fotona också :) Ha en fin vecka! Ses vi på lördag? Kramizar Susanne