söndag 18 augusti 2013

~ Bloggen fyller 5 år ~

Det här inlägget kommer ligga överst mellan 4 - 18 augusti. Scrolla ner för nyare inlägg!

Idag fyller bloggen 5 år! Självklart ska detta firas och du som läsare är bjuden :-) Jag har skapat en skiss speciellt för detta ändamål, och för att klura till det lite har jag lagt till en twist! 
Tolka skissen och ha med minst 1 brad, 1 knapp och 1 pin. Du kan göra antingen en layout eller ett kort. När du har gjort det lägger du upp ditt alster i din egna blogg, skriver en kommentar till detta inlägg med en direktlänk till inlägget där ditt egna bidrag.

 De som bara länkar direkt till sin blogg räknas inte!

Du har fram till 18 augusti på dig att skapa efter skissen. Därefter kommer jag ta hjälp av Random.org för att få fram en lycklig vinnare som får något scrapigt med posten :-)

Självklart har jag tolkat skissen själv:
Jag har scrapat ett bildcollage från vårt besök på norra Öland och Grankullavik i början av juni.
Äntligen (!) fick jag användning för denna dekoration.
En gammal klassiker på mina layouter.
Så roligt att få rota fram olika knappar och jobba med!
Hemmagjorda vimplar i olika storlekar. 

Material
CS: Vitt, marinblått och rött
Mönstrade papper: Maja Design
Twine: WOC
Blommor: Prima och Reprint
Brads: American Crafts
Thickers: Marquise, American Crafts
Okänt: Knappar, fiskeskylten och pins

1 kommentar:

Pillan sa...

Läcker skiss och skitsnygg LO!! Tänk om jag kunde få lite tid och ork att lämna ett litet bidrag här... Förrsten Grattis till 5-åringen ;-)
Kram