onsdag 21 augusti 2013

~ Vecka 29 ~

Äntligen har jag inspiration till att scrapa! Det känns som att hela semestern flög förbi utan att jag satte mig vid mitt skrivbord någon längre stund... 
Vecka 29 var veckan då jag bara jobbade 4 dagar och alltså startade min semester.

Kanelbullarna som jag bakade ser ni en glimt av här. Vi åt ganska dåligt av dom, för vi har hälften kvar i frysen.... Fika-date kanske är att ha i åtanke ;-)
Här har jag använt en stämpel jag vann hos Gummiapan för rätt länge sen.  

Masken/stencilen jag har använt här är dock ett nyinköp.

En salig blandning av mönstrade papper, den gemensamma nämnaren är att alla kommer från Crate Paper.
Efter lite rotande i min stora låda där jag lägger allt som jag inte vet vart jag ska sortera så hittade jag ett chipboard som jag målade med akrylfärg. Även det är något jag har saknat!


Material
CS: Brunt
Mönstrade papper: Crate Paper
Die: Nellie Snellen, Nellies Multi Frame Die - Boarders 3
Stämplar: Gummiapan & Making Memories
Okänt: Band, blommor, brad, chipboard & pin
Twine: Panduro
Akrylfärg: Li´l Davis Designs, Brownie
Canvastag: YouDo
DistressInk: Vintage Photo
Mask: The Crafters WorkShop, Mini Chickenwire Reserved
Washitejp: Tim Holtz
Thickers: American Crafts, Playroom

Inga kommentarer: