lördag 31 augusti 2013

~ Vecka 32 ~

Vecka 32 som var årets tredje semestervecka bjöd på spontanlunch på Ekerums Golfrestaurang - bland det bästa jag ätit! En hel del geocaching blev det också.

Jag är alltid lika virrig, så varje gång jag stämplar rätt datum och vecka är jag lika glad :-)

Här har min nyinköpta mask fått umgås med två olika DistressInk-färger.

En av mina favorit-dies, särskilt efter att jag införskaffade mig en metallplata som gör det betydligt lättare att stansa ut småpillriga saker som denna.

Blommorna är fynd från gömmorna medan säkerhetsnålen är ny sedan Malmö-resan.


Material
CS: Mörklila, Coredinations
Mönstrade papper: Maja Design
Washitejp: Tim Holtz
Band: TGR
Stämpel: Gel à Tins & Making Memories magnetiska stämplar
DistressInk: Dusty Concord & Peeled Paint
Versa Color: Silver
Mask: The Crafters Workshop, Mini Chickenwire Reversed
Die: Cherry Lynn, Fanciful Flouirsh
Stickers: Scenic Route, Alphabet Stickers
Canvastag: YouDo
Blommor: Prima
Halvpärlor: Reprint
Wire Pins: Tim Holtz

Inga kommentarer: