måndag 5 augusti 2013

Semestershoppat

Förra måndagen packade vi in oss i bilen och styrde kosan mot Malmö, Köpenhamn och Sassnitz. Hem kom vi natten till fredag igen. Resan bjöd på en del regn, men oss bekom det inte. Att svänga av och köra via Pema i Korsholm är numera ett måste. Likaså att besöka Panduro när jag är i Malmö.
I julklapp 2011 fick maken ett presentkort av mig på att köra jeep på terrängbana - nu blev det äntligen av. Köpenhamsbesöket resulterade bland annat i gott lakritsgodis. Sassnitzbesöket resulterade i.

Det som blev shoppat på Panduro. Bokstavsstickersen var det ordinarie pris på, allt annat 70% rabatt.

Blandat från Pema.

Mer från Panduro.

Några mönstrade papper....

och lite påfyllning av cardstock hos Pema.
Nu längtar jag nästan efter lite mindre bra väder så jag orkar sätta mig och pyssla....

Inga kommentarer: