tisdag 27 augusti 2013

~ Vecka 30 ~

Oj som första veckan på jobbet efter semestern gjorde mig trött! Påbörjade denna layout redan i torsdags, pillade vidare lite i helgen och slutförde så igår kväll.
Denna layout handlar om min första semestervecka. En skön vecka som tillbringades på hemmaplan.

Vart jag har fått tag på dessa cerisa knappar har jag ingen aning om. Vilket är synd. För jag vill ha fler!

Hemmagjorda vimplar som jag sedan stämplat på.

Min favoritdie när det gäller blommor!
På sista bilden ser ni en skymt av den sandskulptursfestival som gick av stapeln i stan och som jag fick nys om som av en händelse. Men oj vad glad jag är att jag tog mig ner och kollade in dessa skönheter! 


Material
CS: Mörkt turkost
Mönstrade papper: Lily Bee Design, Head over Heels
DistressInk: Worn Lipstick & Tumbled Glass
Die: Marianne Design, Flower Fantasy Die Set
Okänt: Blommor och knappar
Twine: WOC & American Crafts
Canvastag: YouDo
Washitejp: Tim Holtz

Inga kommentarer: