torsdag 18 januari 2018

~ Scraphusets januaritävling ~ 

En frostbiten morgon på väg till jobbet stannade jag till och fotade träräcket vid en bro, och lyckades få allt fokus på just broräcket med mobilkameran. En bild att scrapa tänkte jag för mig själv då. Men så var det ju det där med den dåliga inspirationen under hösten. Vad glad jag då blev när jag såg Scraphusets januaritävling och att man skulle skapa något med blått och vitt som dominerande färger.

I början av december kom äntligen mina nyinköpta snöflinge-dies med posten. Här har jag stansat ut den största modellen i blått och vitt, och sedan satt ihop dessa med en snöflinga i trä.

Gamla, gamla satinband från gömmorna. Så skönt att få använda upp ett par, även om jag fortfarande har enorma mängder kvar.

Detta är rester från snöflingorna ovan, vilket blev en snygg detalj här.




Material
CS: Vit & blå
Mönstrade papper: Maja Design
Stansar: Martha Stewart & Panduro
Distress Ink: Faded Jeans
Die: Wish
Övrigt: Satinband, halvpärlor & knappar
Träsnöstjärna: Søstrene Grene
Rub-ons: Heidi Grace

Inga kommentarer: