söndag 28 januari 2018

~ Swe Scrapbook teknikutmaning v 4 ~

Igår hittade jag en intressant teknikutmaning hos Swe Scrapbook, att på något vis använda plast på sitt alster. Så jag klippte till mig en bit bubbelplast och tog en plastpåse att jobba med. 
Fotot är taget en januaridag för några år sedan när vi faktiskt hade en del snö. Det föll snö för en vecka sedan men den fick bara ligga ett par dagar sedan kom regnet och massor med plusgrader.

 Bubbelplasten stämplade jag de olika Distress-färgerna med. Plastpåsen trädde jag över handen och sedan duttade jag tre fingrar i Antique Linen och "stämplade" med den lite här och var.
Till den här layouten har jag bara jobbat med spillbitar, bortsett från CS i botten. Skönt att få bort lite mer material.



Material
CS: Vit & cream
Mönstrade papper: Maja Design
Distress Ink: Antique Linen, Weathered Wood & Faded Jeans
Halvpärlor: Reprint
Alfabetstickers: October Afternoon
Övrigt: Bubbelplast & plastpåse

Inga kommentarer: