söndag 7 januari 2018

~ Swe Scrapbook skiss v 52 ~ 

På mitt skrivbord låg dessa foton utskrivna, och när jag såg denna skiss tyckte jag det var en bra och annorlunda kombination. Jag har tolkat skissen delvis rakt av, men med min egna twist.
På södra kyrkogården finns ett vackert kapell som är 6-kantigt och i taket hänger en enorm och mycket vacker glasljuslykta. Att gå över kyrkogården gör jag under mina löp- och promenadrundor minst ett par gånger i veckan.

I våras när jag var i Malmö och besökte Søstrene Grene köpte jag svarta tags, men då utan att riktigt veta vad jag skulle ha dem till. Men ibland är det bra att göra såna köp.

3 lager av mönstrat papper, spets och svart stämpeldyna.




Material
CS: Vit
Mönstrade papper: BoBunny
Distress Ink: Black Soot
Spets: Okänt
Tag: Søstrene Grene
Trävimpel: Søstrene Grene
Twine: Panduro
Alfabetstickers: Panduro

Inga kommentarer: