tisdag 16 januari 2018

~ Veckans Skiss #181 ~

Vissa veckors skisser hos Veckans Skiss är extra utmanande, vilket jag verkligen gillar! Detta var en av dessa skisser och det tog mig många förkastade förslag innan jag landade i denna tolkning. Men så var det årets utmaning - att använda mitt material. Alltså kom äntligen lite av all washitejp till användning. 

Inte mindre än 3 olika dies från julkalendern kom till användning på den här layouten, och alla syns här på bilden.

Tack vare städningen i julhelgen fick jag upp ögonen för mitt magnetiska alfabetsset från Making Memories.

Washitejp i mängder.




Material
CS: Vit
Washitejp: Panduro, Netto & IKEA
Dies: Tattered Lace
Övrigt: Silver- och guldpapper
Halvpärlor: KaiserCraft
Distress Ink: Hickory Smoke
Stämplar: Making Memories magnetiska stämplar

Inga kommentarer: