söndag 21 januari 2018

~ Swe Scrapbook teknikutmaning v 48 2017 ~ 

Att försöka använda upp det material jag har hemma har jag försökt med förr. Men så börjar det byggas på igen, och gamla favoriter blir liggandes. Häromdagen hamnade jag inne hos Swe Scrapbook och såg då deras teknikutmaning från vecka 48 2017 som handlade om papper, papper och papper. Och inspirerad av det har jag frossat i gamla favoriter från de få månadskit jag köpte från Studio Calico, nr 1, nr 2, nr 3 & nr 4.
Fotot på grillen är tagen för ganska exakt 1 år sedan när vi hade några dagar med mycket snöfall. Och att grilla då var inget vi var sugna på. Men att föreviga hur grillen förändrades var jag ju tvungen att göra ;-)

Good idea? Bad idea?

Massor med lager på lager av olika papper.


Material
CS: Vit, turkos, grön & gul
Mönstrade papper: Studio Calico
Distress Ink: Evergreen Bough
Stans: Panduro
Alfabet: Studio Calico
Trädekoration: Studio Calico
Stickers: Studio Calico
Stripe: Studio Calico
Halvpärlor: Okänt
Knappar: Okänt

Inga kommentarer: