tisdag 21 september 2010

Skissvecka hos Magdas - nr 2


Om jag tyckte skiss #1 hos Magdas Skissvecka var inspirerande, så är det inget mot vad jag tycker att skiss #2 är!
Här har jag valt att scrapa bilder från bröllopet jag var på i mitten av augusti. Det är in- & utgången som har dokumenterats. 


De guldfärgade ringarna var ett förslag som jag fick från maken att ha med på layouten. Det är egentligen 2 st nollor som jag fixat till och sen limmat ihop.
Den underbara blomman ovanför kommer från WOC.

Min sista fjäril från Jenni Bowlin med noter på sig! Perfekt ihop med fotomattorna som är notpapper det också! Det var nämligen genom musiken som jag och bruden träffades för väldigt många år sen.
Den gröna Paper Ribbon är från Basic Grey och kom med något månadspaket tidigare i år.


Underbar spets som fått 3 st floristnålar i sig högst upp.
Jag har inte använt någon cardstock på den här layouten! Wow! Inte ofta det händer kan jag lova :-)
Håll utkik efter fler skisstolkningar - hittills har jag gjort 5 av 5 möjliga! Inspirationen flödar, och jag hänger på ;-)

2 kommentarer:

monica sa...

Grymt snyggt!!!

Susanne sa...

Wow vad du är kreativ... du är en stjärna på att få ihop så många detaljer utan att det blir rörigt... Kanonläckert!
Passar på att önska en trevlig helg!

Kramizar