onsdag 29 september 2010

Skissvecka hos Magdas - nr 6


Här kommer så en layout gjord efter skiss #6 i Magdas skissvecka. Japp, det finns även ett sjunde alster :-) Tyckte verkligen att alla skisser var grymt inspirerande, så jag kunde helt enkelt inte låta bli att tolka dom!

Den underbara blomman fick jag från Lilo i våras. Har haft den framför mig på skrivbordet många gånger, och nu äntligen fick jag ihop den med mitt alster.

Här har jag lager-på-lager i form av wellpappad cardstock, mönstrat papper och washitejp.

"Kortet" är urklippt ur det mönstrade pappret. Cirklarna på layouten är gjorda med Spellbinders.

Först fick titeln ett lager CrackleAccent på sig och därefter svart GlitterStickles.
Alla mönstrade papper kommer från mitt septembermånadskit.
Tack för titten!

Inga kommentarer: