fredag 17 september 2010

Veckans skiss v 36


I helgen satt jag och surfade runt bland olika skiss-bloggar och jag fastnade verkligen för Veckans skiss v 36. Sagt och gjort. Här har jag grävt fram mitt månadskit från juni och plockat godbitar ur.
Fotot på mig är taget i somras när jag hade varit iväg på The Body Shop på en make-up rådgivning. Jag lyxade till det första dagen på semestern med detta, för att sedan fortsätta med en middag på restaurang med maken :-) 

Varken spetsen, blommorna eller floristnålarna kommer ur månadspaketet, men jag tyckte det passade så bra in i alla fall.

Här har jag blandat chalkade kanter, wellpappsrullade bitar, band och spets.

Den underbart snygga swirlen från Prima har jag köpt vid något tidigare tillfälle och inte riktigt kommit mig för att använda. Men nu har jag inga kvar - måste shoppa med andra ord ;-)
Såg igår torsdag att layouten var en av de lottade bland teamet - kul!
Tack för titten!

Inga kommentarer: