onsdag 26 januari 2011

Decennium

Vid nyår slog det mig att det snart är 10 år sedan jag och maken träffades! Vad tiden går! Tycker det känns som att det inte var så länge sen vi träffades ;-) 
Fotot jag scrapat tog jag med mig systemkamera på nyårsaftonen, och jag var så sugen på att scrapa det att jag inte orkade vänta på att få framkalla det på fotopapper. Istället skrev jag ut det på vanligt albumpapper här hemma. Inte den bästa utskriften kanske, men så blir det ibland.
Ett collage av närbilder från layouten. "Nu och för alltid" är stämplat med akrylfärg. Hela layouten är sprayad med röd Perfect Pearl.
Det mesta materialet kommer från oktobers månadskit vilket det i nuläget endast återstår små spillbitar av. Känns skönt att få använda upp grejjerna. Än så länge har jag lyckats låta bli att sätta saxen i januarikitet :-)
Tack för titten! 

1 kommentar:

maxell sa...

10 år. Jag vet inte om jag ens kan räkna efter när jag å min pic träffades första gången... men det är mer än 10 år sedan. Det vet jag... å att jag inte mindes han från första gången vi sågs, men han mindes mig. ;)

Å Mahlin. Jag hade gärna sett en bild på de stansade raderna där på den nedre delen av layouten. För visst är de stansade i lager på lager?