lördag 22 januari 2011

My love

Scrapp och Hobby har en underbar månadstävling nu i januari där man ska tolka en skiss. Vilket inte var så svårt då layouten mer eller mindre gjorde sig själv :-)
Det gröna cardstocket har jag distressat ner tonen på lite, vilket var roligt! En helt ny teknik för mig, jag hittade min inspiration här.
Åh så dom tradionella närbilderna :-) Den här gången fick till och med akrylfärgen jobba lite! Åh rub-on:en på lilla bilden längst ner till vänster hittade jag i gömmorna. Alltid lika kul!
Tack för titten!

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Knaonfin! Gillar färgskalan! Kramar!

Linapyssel sa...

Hej Mahlin!

Tack för ditt fina bidrag till vår skiss tolkning på Scrap&Hobby!!
Gillar att du valt ett cs som bas för din fina Lo och well med acryl...gillar!!!
Lucka till i tävlingen!
Kram Lina