torsdag 20 januari 2011

This is me

En layout som inte riktigt är min vanliga stil - men vad kul jag hade när jag gjorde den! Den är gjord efter januariskissen inne hos Svensk Scrapbooking, här finns den.
Alla papper kommer från novembers månadskit
Jag bestämde mig för att prova att embossa på layouten, det resulterade i den röda stjärnan/blomman högst upp till vänster på fotot ovan.
De svarta chipboarden är från mina gömmor, precis som blommorna och knapparna. De genomsnkinliga halvpärlorna fick jag via julkalenderswappen.
Det känns otroligt kul att försöka använda upp det sista av mina månadspaket samtidigt som jag rotar långt ner i scrapgömmorna :-)

2 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Jättefin lo. Dekos och papperna är fina ihop. Jag måste ta mig samman och skapa något snnart.
Kram
Helena

Susanne sa...

Härlig LO.... gillar fotot på dig... i både färg och svart!!
Önskar dig en trevlig helg!
Kramizar Susanne