fredag 14 januari 2011

Nystart

Dagens tema inne hos Skrotboken är nystart/reflektion. Min tolkning blev denna almanacka. 2011 är året då jag för första gången inte har en köpt almanacka! Jag undrar just hur detta ska gå :-) Som tur är har jag en bra almanacka både i mobilen och på datorn, så jag får bara bli bättre på att synka dom två med varandra! 
Men ändå är jag tvungen att ha en pappersalmanacka - eftersom ingen av mina två andra visar veckonummer! Ibland är det tekniska inte så bra...

För att hitta kalenderblad så Googlade jag lite och hittade en typ som föll mig i smaken. Sen anpassade jag det till de mått jag ville ha på min almanacka. Lite pyssligt men helt klart värt jobbet!
Allt material, förutom BIA-spiralerna, är från novembers månadskit.
Kila gärna in till Skrotboken för att se de andra inspiratörernas tolkningar! 

Inga kommentarer: