lördag 28 maj 2011

Avlsutat evighetsprojekt

I början av mars drog jag igång ett projekt att fixa en förvaring till mina dies. Det grundade sig på att mitt Santas Workshop behövde någonstans att bo, och då fick alla andra dies följa med på köpet! Nu i veckan som varit har jag äntligen (!) blivit klar med förvaringen.... Det som har gjort att det har dragit ut på tiden är dels att jag först saknade cardstock, sen mönstrat papper och slutligen magnetband. Men nu så har jag äntligen kunnat flytta över mina dies till förvaringen och känner mig väldigt nöjd!
Det är totalt 6 st uppslag, alltså 5 blad där jag kan förvara diesen. Skulle jag behöva fler blad får jag väl helt enkelt klippa upp wiren som sitter i ryggen och sätta in fler. 
Hoppas du får en bra helg! För egen del blir det jobb idag och ledigt söndag-måndag. Hoppas på lite scraptid då :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

Sofie sa...

Ahh det projektet! Jättefint är det!
Men sitter magnetbanden runt de mönstrade cardstocken? Blir lite sugen att komma igång med scappingen igen när jag ser allt fint du gör! :-) Kram på dig min vän!