söndag 29 maj 2011

Tote bag

Idag är det ju som sagt Mors Dag och svärmor får denna söta lilla bag som jag vikt. Här finns mallen jag använde mig av.
Det var lite pyssligt att få ihop alla delar, eftersom jag absolut var "tvungen" att klä bagen med mönstrat papper utanpå cardstocken :-) 
Här har jag använt min nya die från Marianne Design som heter Chinese Rose. Lövdiesen medföljer också. Nu är det första försöket att rulla blomman, så jag är väl inte så nöjd, men det är bara att öva vidare!

Jag grävde runt lite bland alla mina pärlor och hittade då denna i glas, som fick en kedja av metallringar som jag byggde ihop för att passa längdmässigt.

Pinsen har jag klippt av på längden och sedan stuckit ner i spetsen. Lite knepigt eftersom spetsen på pinsen försvinner när de är avklippta, men efter lite lirkade funkade det.
Min egna mamma har fått detta kort skickat till sig per post.
Tack för titten!

1 kommentar:

Pillan sa...

Supersnygg väska du gjort till svärmor!
Kram, Pillan