lördag 14 maj 2011

Beställningskort

Svärmor ringde mig för några dagar sedan och ville beställa ett grattiskort till väninnan som nu ska till och fylla 80 år. Efter lite funderande bestämde jag mig för att göra ett Tri Shutter Card.
Handgjortstämpeln kommer från Reprint, namn och ålder på framsidan är utstansat med mitt Santas Workshop.
Papprena kommer från Maja Design och serien Crea Diem. Blomman på vänstra bilden är utstansad från min Marianne Designdie, swirlen är från Prima.

Kortet i sin helhet när det är uppställt, eller liggandes som jag har det här. Blir så mycket lättare att fota :-)

Har använt min Inkido-stämpel och sedan embossat med silverfägat pulvet, slutligen stansade jag ut pappret med min NellieSnellen-dies.
Tack för titten :-) 

1 kommentar:

Pillan sa...

Jättefint kort!! Ännu en modell att lägga till i "att-göra-listan" :-)
Ha en skön helg, kram