söndag 15 maj 2011

Award x 2

Av mina fina vänner Pillan & Susanne har jag fått två awarder som påminner väldigt mycket om varandra! De går båda ut på att jag ska berätta 8 saker om sig själv som ni förhoppningsvis inte redan kände till.... Sedan skulle jag ha valt 8 andra bloggare som får föra pokalen vidare - men båda awarderna har snurrat runt så pass mycket nu att jag låter den som läser min blogg och som känner sig manad att föra den vidare tar till sig awarderna!
Att välja ut 8 saker om mig själv som ni inte vet om är ju inte helt lätt :-) 
1. Jag har spelat tvärflöjt i cirka 15 år, dock inte längre...
2. Jag seglade varje sommar de 20 första åren av mitt liv.
3. Jag har en gedigen sångutbildning i bagaget.
4. Jag har varit på audiens hos Påven i Vatikankyrkan, är dock ej katolik.
5. Jag har minne för helt knasiga saker, tex vilken veckodag ett specifikt datum var ;-)
6. Jag har aldrigt ägt en bil, trots att jag tog mitt kökort 6 veckor efter min 18-årsdag.
7. Jag älskar choklad, glass och rödvin - tänk om jag kunde leva på det :-)
8. Jag är en riktig sportnörd - i alla fall när det gäller att kolla på det på tv:n :-)

Tusen tack till både Susanne och Pillan, som jag nu vet lite mer om ;-)


Själv ska jag leva upp till punkt nummer 8 nu - genom att kolla på VM-finalen i hockey! 

1 kommentar:

Susanne sa...

Skulle verkligen vara skoj att höra dig sjunga :) Ha en bra vecka! Kramizar