söndag 29 maj 2011

Skrotbokens majutmaning

Tjoho - jag har scrapat :-) Var nog ett par veckor sen jag gjorde det, så det var väldigt skönt att komma igång igen. Layouten är gjord till Skrotbokens majutmaning, här finns all info kring det.
Fotot är taget i juni 1986 och det är jag i den väldigt rosa klänningen och min kusin Helena som är studenten. Kommer än idag ihåg detta tillfälle!
Det paisleymönstrade pappret är utskrivet på vanligt OH-papper. Bilden hittade jag på nätet och byggde sedan ihop 3 st innan jag skrev ut det. Nackdeln var att färgen inte torkade, utan hamnade lite här och var.... 
Tack för titten!

2 kommentarer:

Pillan sa...

Vilken härlig LO och så söta ni är på kortet... :-)
Kram, Pillan

Susanne sa...

Underbar LO.... håller med Pillan att ni är ju så söta.... Hoppas att det lyckas med denna kommentar nu... har provat många ggr nu och blogger är sig ej detsamma. Massor av problem att komma in på bla din sida och kommentera....Ha en skön vecka! Kramizar