tisdag 21 april 2009

Det blev visst fel årstid...

Ja, ibland kan man undra. Scrapa om hösten mitt i april - när jag dessutom längtar till sommaren! Men jag tyckte färgerna på löven var så vackra att jag inte kunde motstå en snabbscrap i söndags. Var ett tag sen jag scrapade, så jag tog första bästa korten i högen, hittade en härlig skiss på Veckans Skiss, och missade att maila in layouten i tid. Men men, visar den här istället! :-)

Tog bilderna i höstas när jag var ute på en promenad efter jobbet en dag. Älskar verkligen formen och färgen på båda löven!

Uppdateringar har det varit lite dåligt med på bloggen på sistone, och det har till viss del sin förklaring i att jag är inne i ett sk skov, dvs jag har grymt j*vla ont i kroppen och ingen ork till i princip någonting annat än att landa i soffan/sängen när jag kommer hem från jobbet på dagarna. För sover gör jag hur mycket som helst! Vilket iof är bra, för det är annars en sak som brukar bli lidande. Hoppas på att det snart släpper så jag får mer ork och energi att njuta av våren som verkligen har slagit till nu. Vårt körsbärsträd på innegården har börjat blomma! :-)

Tack för titten!


1 kommentar:

Smurfan73 sa...

Tjosan !! Jag kommer på träffen !! Bara på lördagen dock men stannar nog så länge jag bara får hihihi !!
Söndagen ska vi ha barnkalas här hemma för Max som blir 4 på Måndag.
Kjamisss vi ses !