tisdag 14 april 2009

Tiden går - men vart?

Alldeles för länge sen jag uppdaterade bloggen. Vad har då hänt sen sist? Inte har jag scrapat nåt iaf. Det har varit mkt jobb och lite skön semester :-)
Layouten nedan är gjord efter en skiss hos Swescrapbook v 13. Något annorlunda bild på mig själv, då jag i höstas gav min frisör fria händer att färga håret i en riktigt ilsken röd färg. Roligt! Åkte dessutom på kurs bara någon vecka senare och var den enda som inte var blond eller brunett... Av över 80 st personer! :-)

Semestern blev en tripp i påskhelgen till Malmö i det fantastiska vädret! Helt otroligt! Vi har invigt uteserveringssäsongen, ätit gott, promenerat så mkt att jag fortfarande har ont i kroppen. Men mysigt var det! Fick tag på en bra karta över Malmö och promenerade bla till Pildamsparken. Underbart! Får lägga in lite bilder när jag hunnit ladda över dom från kameran.
Nu ska jag däremot försöka komma till ro och sova. Blev inte mkt av den varan inatt, mkt pga värk lite här och var i kroppen. Ska även försöka få in i min hjärna att det är tisdag kväll, inte måndag... Snart fredag och dags för en tripp till Landstoken för att fixa inför träffen som är 25-26/4. Ska bli så kul med träff igen! :-)
Tack för titten och ha en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer: