söndag 26 april 2009

Hemma igen...

Hemma igen efter en otorligt rolig, uppskattad och härlig träff i Rottne. Tyvärr orkade jag bara vara med igår lördag - men vilken dag! Mkt trevligt folk, enormt mkt vackra bidrag till alla olika utmaningar & självklart glatt humör! Det kan inte bli bättre! :-) Själv hann jag med 2 st layouter och 1 kort - men så höll jag och Anna/Alsjöholm i utmaningarna oxå.

Layouten nedan är inte gjord under gårddagen, de 2 återkommer jag med. Denna gjorde jag förra helgen efter att Helena/Landstoken och jag pratade om hur jag skulle använda pappret. Hon sa att hon ville se mitt färdiga resultat med på träffen. Sagt och gjort. Men lite svårt var det, fick gå in på Primas hemsida och leta lite inspiration ska jag erkänna :-)


Med mig hem i bilen igår fick jag en BIA - yeah! Har packat upp och testat den idag och gjorde generalfel nr 1 direkt - glömde sätta på den ena "pärmen" innan jag klämde ihop wiren! :-( Precis det Linda sa igår att jag absolut inte fick missa... Men förhoppningsvis har jag lärt mig detta nu och gör inte om det igen! Får nog skriva en kom-ihåg-lapp till mig själv...


(Bild lånad från landstoken.se)

Nu ska jag fortsätta scrapa lite, känner ett enormt sug igen att få scrapa. Härligt! :-) Blir nog fler projekt med BIA:n inom snar framtid oxå.

Tack för titten och ha en bra söndagskväll!

1 kommentar:

Smurfan73 sa...

Ja visst va de härligt att träffas..det är alltid en sånhärlig stämning på det där träffarna tycker jag =)
Härligt att du med har en BIA nu hehe. Väntar med spänning på dina BIA alster i bloggen nu då hihihi. Kjamiss