fredag 24 april 2009

Poängjakten

Så var då 3:e omgången klar i Poängjakten och jag kan visa mitt kort. Temat var vår, och utifrån vad som låg i kitet blev detta mitt resultat. Otroligt kul och inspirerande!

I onsdags hämtade jag 4:e kitet och det är helt makalöst snyggt! Och lite annorlunda. Varför kommer ni få se om ca 3 veckor, då jag kan lägga ut mitt bidrag. Ska bli otroligt kul att se alla olika tolkningar av samma kit! :-)
Under veckan har jag skrivit ut, vikt och numrerat de 115 programmen till Rotneträffen som är i helgen. Tyvärr kan jag inte ansluta ikväll som de andra gör pga min värk, utan jag åker imorgon istället. Packade gjorde jag i onsdags :-) Men så vet jag oxå att det inte funkar att packa kvällen innan, för då glömmer jag hälften... Imorgon lördag får jag även min BIA *lycklig* Har tänkt köpa mig en sen långt innan jul, men inte velat rusa iväg. Är lite velig och fundersam av mig, ibland :-) Men när jag var hos Helena/Landstoken i fredags i förra veckan så bestämde jag mig. Så nu ska här göras album :-)
Hoppas du får en fin fredag i solskenet! Tack för titten!

Inga kommentarer: