måndag 26 juli 2010

Coola killar bowlar


Att scrapa i A4 visade sig passa mig ganska bra! Det går hyfsat fort och blir mer fylligt, även fast jag kanske använder mindre material än när jag scrapade i 12 * 12 tum.
Den här bilden har jag haft utskriven i säkert 2-3 år, men tyckt den varit så dålig. Men så fick jag ett ryck och bestämde mig för att scrapa den i alla fall. Fotot är taget en kväll när vi var och bowlade med ett par kompisar.

Den bruna blomman är från Bazzil - vet någon vart jag kan hitta den igen? Älskar färgen och storleken!

Salig blandning av härliga dekorationer. Både punchinella och MagicMesh har jag använt här.

Närbild på den ljuvliga rosorna.
Alla papper kommer från junikitet från My Scrapbook Nook, närmare bestämt My Minds Eye. Tjocka och härliga i kvaliteten!
Igår tog vi en tur med bilen till södra Öland, i ösregnet :-( 12 grader och duggregn var vad vi fick! Blä! Såg på svt.se att vi fått över 70 mm regn på ca 1 dygn! Nu hoppas jag att solen kommer tillbaka, eftersom jag snart har semester :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: