lördag 31 juli 2010

Grattiskort & present


Idag fyller svägerskan år och vi har skickat upp vår present till henne, eftersom vi inte har någon möjlighet att åka upp. Jag gjorde ett kort tidigare under juli med änglar som tema, eftersom det är något hon verkligen gillar.
Papprena är från October Afternoon och serien The Thrift Shop. Kände redan när jag fick papprena i min hand att dessa skulle passa perfekt till att göra ett kort till svägerskan.

Har inte gjort CrissCross-kort sen julen 2008!! Alldeles för länge sen! Så det kommer ni nog få se fler av framöver :-) 

De gröna kvistarna är stämplade med en Basic Grey-stämpel och Grattis är stämplat med en stämpel från Landstoken.se. Det gröna bandet fick jag i ett månadspaket tidigare i våras.

Tillsammans med kortet fick svägerskan även denna burk som var fylld med en massa goda praliner när den skickades iväg. Både burk och praliner har jag köpt på Kahls The & Kaffehandel här i Kalmar.
Igår jobbade jag min sista dag på 4 veckor och har med andra ord påbörjat min semester! Ska bli så otroligt skönt med ledighet! 
Tack för titten! 

Inga kommentarer: