tisdag 20 juli 2010

Skisstävling hos Veckans skiss


Nu i juli har Veckans Skiss en skisstävling där en plats i teamet är priset. Skissen tilltalade mig väldigt mycket, och jag fick en enorm scraplust, och även leklust :-)

Här har jag sprayat med Perfect Pearl, vilket är otroligt svårt att fota. I alla fall för mig då jag använt färgen Pearl. Får kanske införskaffa nån mer färg, och hoppas på att den är lättare att fota.

Här har jag valt att spraya med Mist, färgen Sparkligen Silver. Vidare använde jag min ena mask från Tim Holtz och distressen Walnut Stain, syns till höger om fotot.

Rosor med GlitterStickles på sig.

Här har jag använt flera olika October Afternoon papper från serien The Thrift Shop. På andra sidan om fotot har jag papper från CratePaper. Det är inte ofta som jag blandar olika papperstillverkare på en och samma layout, men den här gången tyckte jag verkligen att färgerna stämde väldigt bra överens.
Tack för titten! 

Inga kommentarer: