torsdag 22 juli 2010

Min första lo i annat format....


Under en längre period har jag funderat på att testa och scrapa i annat format än 12 * 12 tum som jag alltid scrapat i. I helgen fick jag äntligen det gjort!
 Efter lite funderade har jag fastnat för A4 som format. Lätt att hitta album och plastfickor till rimligt pris dessutom. Ytterligare ett plus är att det blir ännu lättare att förvara dessa album i bokhyllan! 

Lite ljuvliga blommor. Det jag själv såg när jag hade fotat layouten var att jag inte hade använt en enda ros! Det var länge sen :-)

Brads, spets och floristnålar. 

Ytterligare blommor och blingad brad. Har verkligen saknat att använda brads, men har inte riktigt kommit mig för på väldigt länge. Men nu verkar jag vara på g igen.
Papprena, som är spillbitar, är från October Afternoon. I övrigt en salig blandning mellan tillverkare. 
Fotot är taget för 2 år sedan när makens systerson döptes, en underbar bild som alla i familjen fått varsin kopia på.
Tack för titten!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Jättefint!!!! Alla läckra detaljer och allt!

Anna sa...

Hej!
Vad mycket fint det var här inne och vackra bilder.
Tack för titten.

Anna

monica sa...

Snygg layout! Det är kul att testa olika storlekar...själv har jag inte testat A4 men dock 6x12 och 8x8 förutom 12x12 =)

kram