fredag 4 februari 2011

Drömåk

Nästan 3 år efter resan är jag fortfarande inte klar med albumet från vår Arubaresa. Inte alls så jag hade tänkt att det skulle bli! Men ett av målen för 2011 är att bli klar med det. Så en del av fotona är nyframkallade och ligger nu här hemma och väntar på att bli scrapade :-) Detta foto är ett sånt. Det är taget på Schiphol, Amsterdam, vid vår mellanlandning på väg ner till Aruba. 
Äntligen har jag satt skärmaskinen i papprena från januarikitet, tur det för februarikitet är på väg över Atlanten redan :-) Pinsen, knapparna, bradsen, blommorna och den blåa spetsen ingick inte i kitet, utan det har fyndat i mina gömmor.
När jag gjorde layouten utgick jag från skissen nedan: 
Den har jag hittat i Magdas forum, där den var tisdagsskiss 4 januar. Japp, ibland behöver bra skisser vila till sig hos mig :-)
 Tack för titten!

2 kommentarer:

jennieh sa...

Så snyggt! Jag bord eockså ta tag i januarikitet ser jag!

Kram!

Susanne sa...

Kanonsnygg LO... TACK för att du kom på scrappträffen ser fram emot att få se vad du gjorde :)
Ha en kanon helg!
Kramizar