torsdag 17 februari 2011

Månadskit februari

I måndags ringde det på dörren när jag var hemma på lunchen - brevbäraren stod utanför med mitt månadspaket! Äntligen! Som jag har väntat!

Men det var värt all väntan i världen kan jag lova, för kitet är ännu snyggare i verkligheten!
Papprena är från Webster´s Pages och serien Hollywood.  Den här gången hann jag även köpa mig några add-ons, alla banden samt det turkosa Tiny alfabetet.

Vad sägs om den här snyggingen! Undrar om jag någonsin kommer använda den till annat än ett vackert blickfång :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

maxell sa...

Aaah va härliga saker att leka med. Gillar!

citronlime sa...

Åh du norpade några add ons?! Jag la några i min varukorg men så blev det inte så mycket mer än så.
Tror också jag tar med mitt till träffen, tycker det ser svåranvänt ut så kan behöva utmana mig själv.
Kram