måndag 28 februari 2011

Helgens shopping

Inför helgens träff i Oskarshamn hade jag förbeställt lite roliga saker från Pysseltagen. Bland annat 2 nya embossingpulver, verkar inte kunna få nog, men även några få av Maja Designs "Ska vi ta en fika". Via Linda/Citronlime hade jag haft möjlighet att klämma och känna på papprena och insåg att jag inte ville ha alla. 
Tim Holtz-maskerna har redan gått varma här hemma, bildbevis kommer under mars månad!

Men som alltid så kommer jag hem med ännu mer :-) Pinsen, pärlorna och det gröna embossinpulvret fyndade jag på loppisbordet och de gula grejjerna och fjärilarna ska jag skicka till brorsdottern.
Vad ödet vill med påskägget återstår att se...

2 kommentarer:

citronlime sa...

Tack för urtrevligt sällskap :)
Ska bli spännande att se vad du hittar på med påskägget! :)
Kram

Lillnettan sa...

Bra att du hjälpte mig att bli av med lite grejer... ;-)