tisdag 8 februari 2011

Skrotbokens Mini Art Journal 2011 - Tufft

Vi är framme i vecka 6, och ordet den här veckan i Skrotbokens Mini Art Journal är tufft. 
Den här veckan har jag stämplat med akrylfärg och när det hade torkat lade jag ett lager GlossyAccent ovanpå. Som vanligt har jag rotat bland mina spillbitar och blandat ett par olika serier från Basic Grey. Den gula blomman fick jag i julkalenderswappen.
Här finns mer info om Du är sugen på att hänga på! Det är inte försent och det finns inga deadlines!

5 kommentarer:

Lisbet sa...

Snyggt

snorsk sa...

Läcker! Jättefint med blompappret och den matchande blomman!
Det här var en kluring tyckte jag... :-D Men min ligger på tork hemma, ska se om jag orkar blogga ikväll efter jobbet...
kram Sara

maxell sa...

Det här är väldigt effektfullt. Jag gillar kontrasten med kortet i sig och ordet.

Sedan är det gult! Det gillar jag. :)

Sofia sa...

OMG så himlans läckert kort.

Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.