fredag 25 februari 2011

Veckans skiss v 7

Direkt när jag såg skissen för vecka 7 hos Veckans skiss fick jag upp en bild i huvudet på hur jag ville att min layout skulle se ut! Och jag lyckades pricka in bilden perfekt och precis så som jag ville ha den! 
Fotot är från vår resa till Aruba, tillsammans med vittnena till vårt bröllop. Så nu kan jag bocka av en layout från den listan för året :-)

 Här ovan är den otroligt inspirerande skissen som Hegu ritat.
Allt mönstrat papper är från Basic Grey och serien Curio. I övrigt har jag rotat runt i mina lådor efter gobitar. Det svarta bandet som går längsmed i nederkant på layouten kommer faktiskt från en nyinköpt tröja :-)
Ikväll måste jag packa inför morgondagens scrapträff i Oskarshamn. Ska bli grymt kul att få träffa nytt scrapfolk i min egna region :-) 
Tack för titten!

1 kommentar:

Pillan sa...

Vilken härlig LO du gjort!! Hade helt glömt bort träffen i O-hamn denna helg... synd, för jag hade ju faktiskt haft möjlighet att åka denna gång. Hoppas du får det trevligt!! Syns kanske på träffen i Kalmar i mars?!
Kramiz