onsdag 23 februari 2011

SweScrapook skiss vecka 6

I torsdag kväll satt jag och surfade runt lite bland olika bloggar och fastnade då för en skiss från vecka 6 hos SweScrapbook, se nedan. Layouten gjorde sig själv! Härligt! Ni får ha överseende med att bilden ovan är suddig, men jag tror ni ser ändå :-)

Det är en salig blandning av material den här gången, de mönstrade pappren är från januaris månadskit, chipboarden, blommorna samt filtbården från mina gömmor. Även akrylfärgen har fått komma till användning då jag blandade två olika färger för att få fram rätt till chipboarden.
Lite blandade närbilder här och var på layouten. De båda röda snöflingorna har jag lagt ett rejält lager med CrackleAccent på. Rhinestonesnöflingan följde med i månadspaketet. För ett par veckor sedan fick jag hem mina nya NellieSnellendies som jag äntligen fått användning för här. 
Jag mailade in en bild på layouten till SweScrapbook och blev vald till Veckans Highlights i söndags :-) Kul!
Tack för titten!

1 kommentar:

Susanne sa...

Urläcker Vinter LO.... känner verkligen stämningen....
Ha en underbar helg!
Kramizar