torsdag 10 februari 2011

Krispigt vintertema

Hos Skrotboken inspirerades vi av vintersport och snöflingor för ett par dagar sen! Att inspireras av vintersport är verkligen härligt! Tyvärr kan jag själv inte utöva någon av dom, utan jag får hålla tillgodo med promenader. Fördelen med det är att jag hinner fota en hel del :-)
Detta foto är taget ut över Kalmarsund mellan jul och nyår en härligt solig och krispig dag. Det var verkligen superkallt ute, men inte kunde det hindra mig från att ge mig ut en stund trots allt.
Snöflingor är något jag verkligen gillar! Så när jag hittade chipboard-snöflingor i mitt månadspaket strax innan jul blev jag otroligt lycklig! Precis när jag hade börjat scrapa lyckades jag införskaffa mig en snöflingestämpel som jag verkligen gillar. Här har jag embossat den direkt på det mönstrade pappret.
De andra inspiratörerna har skapat helt otroliga alster utifrån samma tema - kila in och kolla på dom vettja :-) 

2 kommentarer:

citronlime sa...

Urläckert med embossade snöflingor :)
Snygg LO!
Kram

maxell sa...

Jag gillar verkligen den här layouten. Så vackert foto över sundet. Misstänkte att det var någonstans där det var fotat när jag såg fotot. :)

Å snöflingor. Jag har en viss passion för såna. De kommer i så många härliga former, storlekar och ja... de är underbara - allihopa!

Stämplarna går att stämpla i vitt, stämpla som vattenmärke, embossa i olika varianter och ja... stämpla i egentligen vilken färg man vill ha. ;) Hemskt användbara är det! Det är ett som är säkert.

Dina chipboardsflingor. WOW! Så ascoola! Vad är det för märke på dem tro?