torsdag 18 augusti 2011

ELB:s augustiutmaning // ~ 6 av 100 ~

Nu i augusti har En Liten Butik en utmaning som var att scrapa om min scrapbooking! En rolig utmaning! För mig är det en bra avkoppling och att kunna kombinera sina 2 stora fritidsintressen med varandra ser jag som en bonus! För fotointresset har jag nog alltid haft i bakgrunden, men det var först med scrapbookingen som jag verkligen lät det komma fram.
Här har jag rotat fram min lilla wellpappsmaskin, hade helt glömt bort den :-/ I övrigt så har jag verkligen tagit mig i kragen att använda lite äldre saker. De rubb-ons som jag skrivit datumet med är från hösten 2007 alternativt våren 2008. 
Tack för titten!


4 kommentarer:

Sara sa...

Den här var jättefin! Älskar färgkombon brunt och turkost!! Sen är det ju himla snyggt med svartvitt och färgfoto i kombo...

Hoppas du har en härlig dag! kram

Pillan sa...

Härlig LO och härliga färger, gillar dem!!
Idag har jag köpt nya scraptidningen Inzpira... massor av kul läsning!! Rekommenderas :-)
/Pillan

Susanne sa...

Hej Vännen!
Så fint du skapat layouten... jag gillar fotona, swirlen och färgkombinationen jättemycket!!!
Cyklar förbi ditt jobb varje dag, du kanske ser mig och Aussie(VOV)!?
Ha det så gott! Kramizar

En liten butik sa...

Snyggt Mahlin, du vann! Grattis, ett hemligt paket landar hos dig inom kort från En liten butik i Mörrum! //Lotta