tisdag 16 augusti 2011

Presentpåse // ~ 4 av 100 ~

I förra veckan blev vi bortbjudna till svägerskan på middag och då ville vi ha med oss något litet. Så det blev till att snabbt slänga ihop den här presentpåsen, som vi fylld med goda praliner från Kahls Te- & Kaffehandel här i stan.
Papprena är Maja Designs "Lantliv". Det roliga (?!) i det hela var att jag först inte tyckte jag hade något grönt papper till botten som var tillräckligt bra i färg, och höll alltså på att gå till Pysselgalen för att handla det.... Tills jag kom på att det "får" jag ju inte :-) Kommer nog ta sin lilla tid innan jag har landat i att göra 100 alster innan shopping!
Tack för titten! 





1 kommentar:

citronlime sa...

Hihi...ja det är lätt att glömma bort det ;) Det är ju såå mycket roligare att shoppa ju :D

Fiiin presentpåse! :)

kramar