fredag 12 augusti 2011

Pysseltagens augustiutmaning // ~ 2 av 100 ~

Så är här alster nr 2 av 100. För ett par veckor sedan tog jag mig i kragen och fotade min vackra ros jag ha precis utanför ytterdörren. Klippte även ner den lite och satte kvistarna i vattenkannan.
Nya stanssetet har fått jobba en hel del på den här layouten. Letade även reda på lite Mesh och en kakform.
Gjord till Pysseltagens augustiutmaning, vilket var att inspireras av låten Well, Well, Well av Duffy. Min tolkning blev wellpapp samt 3 rosor, eftersom jag ville ha en 3-delad upprepning, precis som titeln.





 

2 kommentarer:

Pillan sa...

Härliga färger och fina detaljer!
/Pillan

Kellis sa...

Är också sugen på att köra den där utmaningen, 100 stycken innan nya inköp... Men jag väntar till oktober då vår scrapmässa går av stapeln! Hinner nog göra 100 stycken innan jul med alla julkort som ska göras!;)

/Kathleen