torsdag 4 augusti 2011

Vänskapssoppa

Nu kan jag visa kortet som jag i förra veckan skickade till min fina väninna Camilla ♥ Vi har nu känt varandra i 18 år! Det blir inte ofta vi träffas, men vi finns alltid där för varandra. 
Den fina stämpeln kommer från Reprint och jag lånade den av Sophie när vi träffades och scrapade sist. Med stor sannolikhet införskaffar jag mig en egen snart :-) 
Valde att klä in även baksidan av kortet. Har jobbat med BoBunnys serie Timepiece. 
Av Linda/Citronlime fick jag låna den här söta stämpeln, från The Greeting Farm. Färglagt har jag gjort med mina Polychromo från Faber-Castell. Superkul var det!
Tack för titten! 

5 kommentarer:

Angelica sa...

Så snyggt, så fina färger.
Timepiece serien är verkligen helt i min smak. "Ramlade" in på din blogg i jakt på inspiration, och du gör verkligen fina saker!

Pillan sa...

Fint kort och den stämpeln är ju så härlig! Har tittat på den hos Sandra... :-)
Kram, Pillan

Mirja sa...

Jätte fint kort!

monica sa...

Sååå snyggt! Stämpeln är ju helt underbar =)

DeadUntilDark sa...

Jag är imponerad över hur snabbt du fick till detta jättefina kort. Min inspiration var ju som bortblåst. :) Kram på dig!