onsdag 8 januari 2014

~ Project Life vecka 1 2014 ~

 Så kul att vara igång med detta projekt! Jag har verkligen varit hur sugen som helst på att få göra vecka 1. Jag hoppas den känslan håller i sig hela året :-) För att få det så enkelt som möjligt har jag valt att köra kalenderår, dvs 1/1-31/12. Därför blir vecka 1 av naturliga skäl något kortare.
 Jag är så glad att jag dagligen har skrivit anteckningar i appen Momento. Det underlättade otroligt mycket när jag satte mig i måndags för att göra denna sida. Först tyckte jag att bilderna skulle göra att jag kom ihåg vad som hade hänt, men det insåg jag ganska snabbt att det inte stämde.
Veckans texter är otroligt personliga, därför har jag blurrat dom. Troligen är det så mina sidor kommer att se ut, blurrade texter. Tanken när 2014 är slut är att skicka efter en fotobok med alla uppslag i. Då kommer jag inte ha blurrade texter :-)
Bildern högst upp till höger på denna sida härstammar från Photo A Day, januari 2013 finns längst ner i listan. Än så länge har jag kommit ihåg både att ta dagens bild och lägga upp den på min Instagram :-)

Veckans ord är något jag tänkte ha med, och det hämtar jag från mina Mini Art Journal-kort jag gjorde varje vecka under 2011. Här finns kortet för vecka 1 2011.

Material
Template: Lori Whitlock, nr 12-04
Journalingcard: Lori Whitlock, Basics Life Card
Clipping Mask, Scrapyrus Designs
Mönstrat papper, Basic Grey, True Love

Inga kommentarer: