torsdag 30 januari 2014

~ Vecka 48 ~

Vecka 48 hade några dagar som bjöd på riktigt fint väder. Är så glad att jag orkade ta mig ut, om så bara för att ställa mig lutad mot en husvägg och njuta av solen några minuter. Denna veckan bjöd även på ytterligare en kortisonspruta i axeln :-( 

Galen färgkombination av blommor, som jag ändå gillar!

En stämpel som jag vunnit, tror jag. Favorit!

Den lilla ängeln har legat i en låda allt för länge. Skönt att de kom till användning!



Material
Mönstrade papper: October Afternoon
Washitjep: Tim Holtz
DistressInk: Vintage Photo
Stämplar: Crafty Individuals & Making Memories magnetiska stämplar
Canvastag: YouDo
Övrigt: Knappar, band & metallhänge
Hörnstans: Panduro
Thickers: American Crafts, Marquise
Blommor: blandade märken
Brad: American Craft

Inga kommentarer: