lördag 18 januari 2014

~ Vecka 46 ~

En vecka som inleddes med att Emma kom hit och fikade med mig. Fortsatte med dubbla kortisonsprutor i axeln och flera dygns sömn praktiskt taget. Och fortsatt sjukskrivning :-(


Här har jag verkligen letat reda på gamla blommor i gömmorna. Så himla skönt att få användning för saker och ting!


Detta hjärta har jag haft i min ägo i evigheter känns det som. Perfekt att det kom till användning.


En stämpel som jag verkligen gillar. Direkt riktad till maken som varit helt fantastisk på alla sätt och vis alla dessa veckor jag gått hemma. Veckorna börjar bli många nu, och är tyvärr inte slut ännu :-( Precis som de veckolayouter jag har visat innan, v 44 & 45, så tog denna sin beskärda tid att göra. Men jag är så glad att jag kan få några minuter här och var och pappersscrapa! 


Material
Mönstrade papper: Crate Paper
Tyll: okänd
Hörnstans: Panduro
Canvastag: YouDo
Stämplar: Reprint, SC2049 Kärlek & Making Memories magnetiska stämplar
Thickers: American Crafts, By The Yard
Twine: TGI
Blommor: Okända
Brad: American Crafts
Stickers: Crate Paper
DistressInk: Walnut Stain
Washitejp: Åhléns

Inga kommentarer: