tisdag 28 januari 2014

~ Project Life vecka 4 2014 ~ 

Vecka 4 är över och med den kom vintern och snön. Snön hade jag mer än gärna varit utan. Dels för att vi haft så många och långa vintrar nu, men också för att jag får problem att ta mig ut med min onda axel. Ut kommer jag nog, men att ta mig fram är ett större problem. Vågar inte tänka på vad som skulle kunna hända om jag trillar...

Jag har i veckan hämtat mina nya glasögon, från och med nu gäller att de används när jag sitter framför datorn/surfplattan eller läser en bok. Omställning!
Min ena orkidée har börjat blomma om, kul! Vacker tulpan som skulle till att slängas har jag också fått njuta av.

Smoothie i ett martiniglas blev det återigen. Maken ogillar det lika mycket forfarande ;-)
Jag har fått träffa en nygammal sjukgymnast som vågar utmana mig, men samtidigt kan säga åt mig att ta det lugnt med övningarna. Jag som har så dåligt tålamod och är så rastlös har det lite jobbigt med andra ord!



Material
Template: Lori Withlock, nr 12-01
Journalingcard: Scapyrus
Papper: Sweet Digi Scraps, Suger

Inga kommentarer: