söndag 5 januari 2014

~ Vecka 43 ~ 

Denna layout gjorde jag visst innan jag fick första kortisonsprutan i högra axeln?!? Hade jag själv helt missat :O Men så småplockade jag lite bland mina scrapsaker i veckan och fick syn på den.

Så här i efterhand kommer jag knappt ihåg vad vecka 43 bjöd på :-(

Frossat i knappar har jag i alla fall gjort!

Åh provat en av de nya stämplarna som kom hem. Som sedan inte har blivit använda efter det. Tyvärr.


Material
CS: Creme
Mönstrade papper: October Afternoon
Stämplar: KaiserCraft, Clear Stamps, Decorative Tape Pieces & Making Memories magnetiska stämplar
DistressInk: Black Soot
Övrigt: Knappar
Stans: Martha Stewart, Vintage Heart Lace
Blommor: WOC
Twine: WOC
Washitejp: Tim Holtz
Canvastag: YouDo
Stickers: Pink Paislee
PerfectPearl: Pastellmint

Inga kommentarer: