onsdag 22 januari 2014

~ Project Life vecka 3 2014 ~

Vecka 3 är redan förbi - jisses vad tiden springer iväg! Men jag försöker njuta av varje dag så gott det går trots mycket smärta.

En sak som får in lite vardagslyx i livet är att dricka smoothien i ett martiniglas. Är glad att jag inte kan diska för tillfället ;-) Rensning av foton var en sak som jag tog itu med i förra veckan. Oj vad många dubbletter det fanns i gömmorna!!

Lördagskvällen tillbringades hos grannen tillika födelsedagsbarnet. Då passade jag på att prova PL med riktiga produkter, men nej, jag trivs bättre att göra det digitalt :-)
Familjereglerna dök upp i mitt flöde på Facebook - tror de kommer hamna på en vägg här hemma någonstans.



Material
Template: Lori Withlock, nr 12-02
Journalingcard: Scrapyrus & Suzy Q Scraps
Mönstrat papper: Sweet Digi Scraps, Happy Day 2 Me
Ram: Sweet Digi Scraps, Happy Day 2 Me

Inga kommentarer: