lördag 10 januari 2009

Blandad kompott

Oj vilken vecka! Har ju inte jobbat sen 19/11, så det var full gas i onsdags morse när jag var tillbaka på jobbet igen. Klämde in träning på kvällen, men sen var det sängen för mig. Torsdagen blev annorlunda pga att jag halkade utanför jobbet på morgonen och slog mig i ryggen och min vänsterhand, som jag opererade i slutet av november. Nervös dag på jobbet kan jag lova! Till råga på allt fick jag en lättare hjärnskakning :-( Ingen bra dag alls! Min planer för torsdagen var inte att ligga i sängen, hade ju planerat att scrapa! Men icke!
Iaf så mår jag mycket bättre nu och var iväg på förmiddagen och styrketränade. Skönt! Allt för länge sen, men nu är jag igång igen. Härligt!

Den här layouten gjorde jag i slutet av december utifrån en bingobrickstävling hos Scrapparkalja. Och glömde maila in den för tävlingen *suck* Jaja, nu kan jag iaf visa upp den i bloggen istället :-)
Bilderna är på mina 3 brorsbarn från vårt gemensamma besök på Astrid Lindgrens Värld i juli 2008. Ingen bra dag = ösregn, åska, blixtar och ingen av oss var väl egentligen klädd för det vädret... Men, vi fick en bra dag tillsammans iaf. Vädret sprack upp på eftermiddagen och vi fick avsluta dagen med solsken. :-)
Nu ska jag scrapa iaf! Gjorde en dubbellayout igår, men den saknar titel ännu. Typiskt mig *hihi*
Ha en skön lördag så skrivs vi! Kramiz!
Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men! Vilken otursdag. Hoppas verkligen du känner dig bättre.

LOn var riktigt härlig.

kram o tack för din omtanke