torsdag 22 januari 2009

Min tolkning av Veckans Skiss v 3

Var väldigt glad i förra veckan när Veckans Skiss sparkade igång igen! Skissen fick igång min kreativitet och i söndags morse kom jag äntligen till skott och satte samman den här layouten.

Det är verkligen ett av mina favvokort på maken. Inte ofta man lyckas ta vettiga kort på den mannen ;-) Jag älskar att fota och han gillar inte att vara objektet om jag säger så... Papprena kommer från Basic Grey och Ambrosiaserien, en riktig favorit! Just Basic Grey är en stor favorit för mig :-)
Har inte haft tid att sitta i veckan och scrapa tyvärr, trots ett stort sug. Har varit alldeles för mkt på jobbet som "stulit" scraptid :-( Men till helgen hoppas jag kunna sätta mig. Igår fick jag hem mitt kit till Tant Scrappas Poängjakten. Ser mkt lovande ut :-)
Idag är det dock jag själv som ska tas om hand. Ska strax åka iväg till frissan och bli omhändertagen, både vad det gäller ny färg på håret och ny frisyr :-)
Tack för titten! Kramiz!

Inga kommentarer: